Czech language
Ostřílený social media brand manager

V Triadu nám chybí SOCIAL MEDIA BRAND MANAGER. A můžeš to být právě ty. Fakt? Fakt!
Umíš si představit, že…
- máš na starost plánování a správu kampaní největších českých nejenom pivních značek?
- máš klienty, kteří tě berou jako parťáka a jsou zvědaví na tvůj názor?
- pracuješ pro značky, které jsou známé a oblíbené nejen v Česku?
- se podílíš na kampaních a projektech se správňáckým přesahem?
- jsi v agentuře, kde nejsou rozhodující léta praxe z reklamek, ale talent, zápal pro věc a výsledky?
- pracuješ v ostříleném týmu lidí, o které se můžeš opřít?
- máš vedení, které tě podporuje, a se svým teamleaderem se můžeš poradit stejně často jako se svým deníčkem?
- jsi součást kreativních meetingů a brainstormingů?
- pracuješ na kampaních se zajímavými osobnostmi?
- digitální kampaň se netočí jen kolem Facebooku a Instagramu, ale i kolem Messenger her, TikTok videí nebo AR filtru?
- tě podporujeme v navštěvování konferencí, workshopů, kreativních sezení a vůbec v kdečem, co ti pomáhá v růstu?
- dostáváš fér výplatu, vždy včas a pravidelně si spolu dáváme konstruktivní feedback a otevřeně mluvíme o tvém rozvoji?
A co pro to musíš splňovat?
Určitě mít alespoň rok praxe na podobné pozici.
- Máš přehled o influencerech a umíš s nimi udělat supr kampaň.
- Už jsi už nastavoval/a a spravoval/a kampaně na Facebooku a máš zkušenost i s dalšími online médii.
- Dokážeš číst v media plánu a nejnovější trendy na sociálních sítích znáš dřív než kdokoliv jiný.
- Měl/a bys mít vztah (stačí zatím i jenom platonický) k práci s daty. Čeká tě totiž nejen správa kampaní, ale i jejich reportování a analýza, kterou pak půjdeš objasnit přímo ke klientovi.
- A v neposlední řadě musíš umět jazyky. Proč? Budeš si totiž psát s fanoušky a hejtery, kterých na sociálních sítích není málo. Perfektní znalost češtiny je tedy samozřejmostí a angličtinu bys měl/a taky sypat z rukávu.
Myslíš, že to splňuješ?
Cítíš v kostech, že zapadneš mezi partu lidí, kteří adorují antistresovou mrkev, neustále si ze sebe dělají legraci, neustále přemýšlí, jestli to nejde udělat ještě o fous lépe a po práci spolu rádi zajdou na pivo/víno/párek v rohlíku? Jo? Tak už nepřemýšlej a neváhej se nám ozvat.